خبرهای داغ:
صباغی گفت: حدود ۱۰ ابر پروژه در شهر قزوین در دست اجراست و مردم باید بدانند عوارض پرداختی آنها برای خودشان و در امور شهری مانند ساخت کمربندی و فرهنگسرا و سالنهای تئاتر و دهها امور دیگر هزینه می شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۵۰
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

قزوین_ به گزارش بسیج، مهدی صباغی شهردار قزوین در حاشیه افتتاح افتتاح تئاتر شهر،شهردار قزوین خاطرنشان کرد: یکی از رویکردها ما تکمیل طرح های نیمه تمام و متوقف شده بود تا بتوانیم رضایت مردم را با ارائه خدمات شهری جلب کنیم.

وی بیان کرد: در شهر قزوین ۶۳ پروژه نیمه تمام داشتیم که برخی از آنها بیش از ۱۷ سال متوقف شده بود و با عزم جدی تلاش کردیم این طرح ها را به سرانجام برسانیم.

صباغی تصریح کرد: یکی از این طرح های بر زمین مانده کمربندی پیامبر اعظم (ص)_ آیت الله باریک بین (ره) بود که با بیش از یک هزار میلیارد تومان افتتاح و شاهد رضایت مندی مردم از اجرای این کار مهم هستیم.

وی اضافه کرد: افتتاح این کمربندی به روان سازی ترافیک منجر شده و روزانه بیش از ۸۶ هزار دستگاه خودرو از کمربندی عبور می کند که به کاهش ترافیک کمک کرده است.

شهردار قزوین یادآورشد: بسیاری از این طرح ها را بدون جنجال رسانه ای تکمیل کرده و به بهره برداری رساندیم زیرا این کار را رسالت خود می دانیم و امروز هم خوشحالیم که یکی از مطالبات دیرین هنرمندان شهر را پاسخ دادیم و مجموعه بزرگ تئاتر شهر آماده بهره برداری شده است.

صباغی در ادامه گفت: با افتتاح تئاتر شهر قزوین در سطح کشور ششمین استانی هستیم که دارای مجموعه « بلک باکس» شده ایم ،هرچند اعتقاد داریم مردم شهر قزوین شایستگی های بیشتری دارند.

وی اظهار داشت: مردم قزوین بسیار با فرهنگ و نجیب و بی نظیر هستند و باید خدمات شایسته ای به آنها ارائه شود و امیدواریم با افتتاح طرح های نیمه تمام شاهد رضایت مندی آنها باشیم.

صباغی گفت: ساخت کمربندی غربی شهر قزوین را هم آغاز کردیم و بزودی دو پل هم افتتاح می شود و سال اینده ۵ نوع از مشاغل بزرگ اقتصادی را از داخل شهر منتقل کنیم تا شرایط بهتری برای مردم ایجاد شود.

وی یادآورشد: انتقال میدان تره بار، مرکز فروش مصالح ساختمانی، آهن آلات، بنکداران و خشکبار فروشان به خارج از شهر منتقل خواهد شد‌.

شهردار قزوین بیان کرد: حدود ۱۰ ابر پروژه در شهر قزوین دست اجراست و مردم باید بدانند عوارض پرداختی آنها برای خودشان و در امور شهری مانند ساخت کمربندی و فرهنگسرا و سالنهای تئاتر و دهها امور دیگر هزینه می شود.

صباغی اظهارامیدواری کرد: با افتتاح تئاتر شهر قزوین گام مهمی در تامین یکی از نیازهای هنرمندان برداشته شده و شاهد بروز استعدادهی هنری باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها